25cent

دانلود-خبر جک-عکس-و...

25cent

دانلود-خبر جک-عکس-و...

هجوم هکر های اسرایلی به وبلاگ احمدی نژاد!!!!!!

هکرهای اسراییلی برای تعطیلی وبلاگ اینترنتی دکتر احمدی‌نژاد رییس جمهور حمله بردند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از جام جم، روزنامه السفیر به نقل از روزنامه یدیعوت احرونوت چاپ فلسطین اشغالی گزارش داد ، هکرهای اسراییلی توانستند به مدت 30 دقیقه وبلاگ احمدی‌نژاد را تعطیل کنند اما این وبلاگ مجددا فعالیت خود را از سر گرفت.
این روزنامه نوشت: علت دیگر تعطیلی موقت این وبلاگ ، اقدام هزاران کاربر اسراییلی به بازدید از این وبلاگ بود که موقتا آن را از کار انداختند.
نظرات 3 + ارسال نظر
سینا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:41 ب.ظ http://fiat.blogsky.com

سلام من تو رو لینک کردم تو هم من رو لینک کن.

هاتف دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ http://barobax2fun.persianblog.com

سلام.....وب شما عالیه...من سعی میکنم هروقت که میام نت به وبتون سر بزنم ومطالبت رو میخونم...همیشه همینجور خوب بنویسی و ادامه بدی ....من هم به روزم اینم از دعوتنامه شما...بای

همسایه چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.sham.blogsky.com/

با عرض معذرت و ضمن سلام هکرهای اسرائیلی سگ کی باشند که جرات هک کردن رئیس جمهور ما را داشته باشند . رئیس جمهور ما جورج بوش و اولمرت و تونی بلر و آنجلا مرکل را هک کرده و تشکیلاتشون کلا هنگ کرده و بد جوری قفل کردن . خدا خیرشون نده با این آتشهایی که به کمک هم بر سر فلسطینی ها و لبنانی ها ریختن . خدا پوزه همه شون را به خاک سیاه مالید و حزب الله محبوبیت و افتخار جهانی کسب کرد و احمدی نژاد و سیدحسن نصر الله الان به کوری چشم آدمهای از خود راضی دشمن پرست در همه جهان محبوبیت پیدا کردن . خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد