25cent

دانلود-خبر جک-عکس-و...

25cent

دانلود-خبر جک-عکس-و...

sMs

اگه یه روز بری سفر.........اگه دو روز بری سفر.......... اگه سه روز بری سفر..........اگه چهار روز بری سفر.............اگه پنج روز بری سفر.............اگه شش روز بری سفر............اگه هفت روز بری سفر..............می دونی اون موقع یه هفته میشه که رفتی سفر!!!!!!!

 عشق یعنی زتدگی را باختن.............. چند سالی با هر الاغی ساختن

ال جی    شما را به دیدن بقیه ی اس ام اس ها دعوت می نماید!!!!!!!!

۱۰٪ ازتو خشم میاد ۲۰٪ دوست دارم ۳۰٪ عاشقتم۴۰٪ نوکرتم۵۰٪ چاکرتم ۶۰٪ خاک زیر پاتم ۷۰٪ بی تو هیچم ۸۰٪عشق من تویی ۹۰٪ میمیرم برات ۱۰۰٪سر کاری

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده .................بزن تو سرش چون جوون باید روی پای خودش باشه!!!!!!

 اصفهانیه موز می خوره پوستش رو میزاره تو دفتر خاطراتش

کمال تبریزی سازنده ی فیلم مارمولک برای ساختن فیلم مدرسه ی مارمولک ها به قم سفر کرد

 

الهی تو خورشید بشی و من زمین!!!!!!...........تا سالی یک بار من دوره تو بگردم و توام سالی ۳۶۵ بار دور من بگردی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد