25cent

دانلود-خبر جک-عکس-و...

25cent

دانلود-خبر جک-عکس-و...

زیدان: «ماتراتزی» چند بار به مادر و خواهر من توهین کرد.

خبرگزاری انتخاب : زین الدین زیدان در گفت و گو با تلویزیون فرانسه، اظهارات «ماتراتزی» مدافع ایتالیا خطاب به وی در حین بازی فینال جام جهانی را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری «انتخاب»، وی گفت: ماتراتزی به مادر و خواهر من توهین کرده است؛ اما از کاری که کردم، به هیچ وجه  پشیمان نیستم ؛ چرا که اگر چنین نمی کردم به این معنا بود که حرف های او (ماتراتزی) درست است؛ گرچه ترجیح می‌دادم به جای شنیدن حرف های زشت «ماتراتزی»، مشت به صورتم بزند.

این اظهارات زمانی از سوی «ماتراتزی» خطاب به زیدان بیان شد که مادر زین الدین زیدان، این روزها به خاطر بیماری در بیمارستان است.

زیدان در این برنامه زنده تلویزیونی ماجرا را این گونه توضیح داد: او (ماتراتزی) چندین بار حرف های بسیار زشتی در مورد خواهر و مادر من زد.دو بار پشت سر هم به مادر و خواهرم توهین کرد که واکنشی نشان ندادم، چرا که آن بازی پایانی من بود و نمی خواستم با اقدامی غیرعقلانی، وداعی تلخ با فوتبال داشته باشم. اما دفعه سومی که توهین کرد، کنترل خود را از دست دادم.من نمی توانستم چنین حرف های زشتی را بشنوم و به او حمله کردم.

بهترین بازیکن جام جهانی 2006 ادامه داد: من «مرد» هستم و تحمل شنیدن چنین حرف های زشتی را ندارم.در واقع ماتراتزی گناهکار اصلی است و او باعث این اتفاق شد.

به نوشته «گاردین»، زیدان در این مصاحبه به دلایل نامعلومی به توهین «ماتراتزی» به دین اسلام و تروریست خواندن وی اشاره ای نکرد؛ در حالی که کارشناسان خبره فن «لب خوانی» رسماً اعلام کرده اند که «ماتراتزی» علاوه بر توهین به مادر و خواهر زیدان، او را «تروریست کثیف» خوانده است.

کاپیتان تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2006 در پایان از تمام طرفداران تیم ملی فرانسه، کودکان و همه کسانی که این صحنه را دیدند، عذر خواهی کرد و گفت: به خاطر این کارم، شرمنده هستم، اما پشیمان نیستم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرزاگزاری «انتخاب»، زیدان همچنین گفت آماده است در برابر کمیته انضباطی نیز از خود دفاع کند. او در واکنش به سخنان «بلاتر» رئیس فیفا که گفته بود ممکن است جایزه بهترین بازیکن جام جهانی از او گرفته شود، گفت: «از سخنان او چنین استنباط می‌شود که آنان همواره به دنبال واکنش هستند و عامل تحریک و خود کنش را نادیده می‌گیرند. هیچ دلیلی وجود نداشت در بازی فینال آن هم 10 دقیقه مانده به پایان بازی و به ترک فوتبال چنین حرکتی کنم پس حرکت من دلیل و عامل تحریک داشته است.»

گفتنی ست، درحالی که دو تیم ملی فوتبال فرانسه و ایتالیا در نیمه دوم وقت اضافه دیدار پایانی جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬آلمان یک - یک مساوی بودند، زیدان که تنها گل فرانسه در جریان این بازی را به ثمر رسانده بود، در دقیقه 110 ‪  به دلیل آنکه با ضربه سر به سینه «ماترانزی» کوبید، ‬از زمین اخراج شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمود پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:45 ب.ظ

مگه نگفتین تروریست مسلمان؟!!!!!!!!!

هومن دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ب.ظ http://-----------------------------------------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد