25cent

دانلود-خبر جک-عکس-و...

25cent

دانلود-خبر جک-عکس-و...

نا گفته هایی از دایی در المان

علی دایی را بهتر بشناسید

علی دایی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که سه روز قبل به طور مخفیانه به کشور بازگشته است، اعلام کرده، ناگفته های حضور تیم ملی در جام جهانی آلمان را به زودی بیان خواهد کرد. به همین مناسبت نوسازی برخی از برخوردهای علی دایی در آلمان را افشا می کند.

پس از بازی ایران و مکزیک و بعد از آنکه عادل فردوسی پور، گزارشگر صدا و سیما، نسبت به تعویض نشدن علی دایی انتقاد کرد، دایی با او درگیر شد و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش نوسازی، فردوسی پور در انتهای گزارش خود تنها به این نکته اشاره کرده بود که آیا لازم است علی دایی تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشته باشد. همین انتقاد کوچک، آن هم از مربی تیم ملی، کافی بود تا علی دایی پس از پایان بازی به فردوسی پور بگوید: «تو چه کاره ای که حرف می زنی؟». سپس با نواختن دو سیلی بر گوش گزارشگر بیچاره حق مطلب را ادا کند.

گزارش نوسازی می افزاید، پس از این ماجرا فردوسی پور که خیلی از دایی ناراحت بود، خود را کنترل کرده و خطاب به کاپیتان تیم ملی گفت: «بخاطر فوتبال مملکت و آبروی ملی جوابت را نمی دهم ولی مطمئن باش به محض رسیدن به تهران از تو شکایت می کنم.» 

گزارش نوسازی حاکیست، عادل فردوسی پور قصد دارد پس از بازگشت به ایران در قسمتی از برنامه نود، به صورت اختصاصی به موضوع دخالتهای دایی در تیم ملی بپردازد.

 نمونه ای دیگر از این برخورد ها حضور بدون حجاب همسر علی دایی در هتل محل اقامت تیم ملی در فردریش هافن آلمان بود. 

به گزارش نوسازی، حضور بدون حجاب همسر علی دایی در بین باز یکنان تیم ملی که توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود با مسامحه مسئولان فدراسیون همراه بود، بطوریکه این موضوع موجب تعجب همگان شد.

در مجموع برخوردها، اعمال نظرات نابجا و زور گویی های علی دایی در آلمان به حدی بود که بارها موجب بروز درگیری میان وی و سایر بازیکنان به خصوص علی کریمی شد. 

نوسازی به زودی بسیاری از مسائل پشت پرده و مفاسد اخلاقی تیم ملی فوتبال در آلمان را که در عدم موفقیت این تیم در جام جام جهانی بی تاثیر نبوده است را افشا خواهد کرد.

نظر شما درباره این مطالب و شخص دایی چیست؟
نظرات 2 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ب.ظ

با عرض شرمندگی سلام محمد جان خوبی...؟چطری...؟ خیلی ببخشید کامپیوترم خراب شده بود الان هم دارم با کامپیوتر خالم برات پیغام میزارم وبلاگ خوبی داری امیدوارم هر روز به تعداد بازدید کنندگان اضافه بشه دوباره ببخشید{ به امید دیدار } خدانگهدار

هومن دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:30 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد