25cent

دانلود-خبر جک-عکس-و...

25cent

دانلود-خبر جک-عکس-و...

رییس جمهور برزیل هم از چاقی رونالدو ابراز نگرانی کرد

 

"لوییز ایناسیو لولا داسیلوا " رییس جمهوری برزیل در کنفرانس تلفنی با اعضای تیم ملی فوتبال این کشور، به‌مزاح از چاقی "رونالدو" سووال کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از برازیلیا، داسیلوا هنگام گفت و گو با بازیکنان تیم در هتل محل اقامتشان در کونیجستن پرسید: بالاخره رونالدو چاق است یا نه؟ .

کارلوس آلبرتو پریرا سرمربی تیم پاسخ داد "آقای رییس جمهوری او کاملا قوی وآماده است. ساختار بدنی‌او تغییر یافته و همان پسرک لاغر رقابت‌های جام جهانی ‪۱۹۹۴‬نیست اما یک سال بسیار دشوار را با دو ماه مصدومیت در تیم رئال مادرید سپری کرده و قطعا برای رقابت‌های جام جهانی آماده خواهد بود." داسیلوا کنفرانس تلفنی را که انبوهی از خبرنگاران شاهد آن بودند، با یادآوری این نکته آغاز کرد که برزیل مدعی بسیار جدی قهرمانی است.

او گفت: همه باید آگاه باشید که لحظه بسیار مهمی فرارسیده است. هیچ‌کس باور ندارد که برزیل قهرمان نشود و من هرگز چنین اتحاد و اتفاق نظری در مورد قهرمانی تیم کشورمان را در عمرم ندیده بودم.

وی سپس خطاب به کافو کاپیتان ‪ ۳۶‬ساله تیم برزیل گفت : کافو، شما باید همیشه مراقب باشید که بازیکنان تیم انگیزه خود را از دست ندهند.

رییس جمهوری برزیل خاطرنشان کرد:کسب ششمین قهرمانی در جام جهانی برای ملتی که همیشه با بی‌عدالتی‌های اجتماعی، خشونت، فقر و فساد دست به گریبان بوده، افتخار بسیار بزرگی است.

داسیلوا ابراز اطمینان کرد: تمام مردم برزیل از جمله خود من یکپارچه شما را تشویق خواهیم کرد. من مقابل تلویزیون شما را تشویق خواهم کرد.

برزیل با کرواسی اولین دیدار خود را برگزار می‌کند.



نظرات 1 + ارسال نظر
آب باس سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:49 ب.ظ

اطلاعاتش مال پارساله ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد